Slechts € 6,95 bezorgkosten in Nederland
Veilig betalen via SSL verbinding
Geen inlogcode nodig
Al onze prijzen zijn inclusief BTW
Geen verborgen kosten

en meer

QFB veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen over Fruitmanden en andere cadeau artikelen te bestellen en te bezorgen in Nederland en Buitenland


Kan ik anoniem versturen?
Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die u op het kaartje zet. Uw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger van de fruitmand/cadeau.

Hoe snel kunnen jullie bezorgen?
Fruitmanden en cadeaus zoals Knuffels, wijnen, champagne, prosecco, cognac, whisky, likeuren, chocolade, babycadeaus en nog veel meer is vóór 14 uur besteld, eerstvolgende dag nog bezorgd in heel Nederland!, voor levering Buitenland Duitsland, België en Luxemburg binnen 2 werkdagen geleverd indien de bestelling voor 14.00 uur is geplaatst.

Wat gebeurt er als de ontvanger niet thuis is?
Mocht de ontvanger niet thuis zijn, dan worden de fruitmand of andere cadeau artikelen bij de buren afgegeven en krijgt de ontvanger een briefje in de bus met daarop het adres waar de bestelling is afgegeven. Mocht de bezorger de bestelling ook bij de buren niet kwijt kunnen, dan probeert hij het de eerstvolgende werkdag nogmaals.

Hoe laat worden de bloemen afgeleverd?
Particulieren adressen tussen 9.00 uur en 18.00 uur en bedrijven tussen 9.00 uur en 17.00 uur, tenzij u anders met ons bent overeen gekomen.

Kan ik een uiterlijke bezorgtijd opgeven?
Bestellingen naar bedrijven worden altijd geleverd tijdens kantoortijden. Moet uw bestelling vóór een bepaalde tijd bezorgd worden, dan kunt u dit in uw bestelling aangeven bij ‘’opmerking’’ hier zijn eventueel extra kosten aan verbonden wij zullen u hiervan gelijk op de hoogte brengen. Vult u a.u.b. daarom alleen een uiterlijke bezorgtijd in als dit echt nodig is.

Hoe kan ik betalen?
Zie hiervoor betaalinfo.

Wat is de CVC2 Code op mijn creditcard?
Dit zijn de laatste 3 cijfers van de code op de achterzijde van uw creditcard. Zwarte cijfers bij de handtekening.

Ik wil meerdere fruitmanden / overige cadeauartikelen versturen, betaal ik dan extra bezorgkosten?
U betaalt per adres slechts 1 keer bezorgkosten. Ongeacht het aantal. Voor grote aantallen fruitmanden / overige cadeauartikelen kunt u contact opnemen met de klantenservice.

Bezorgen jullie ook boeketten plantenbakken of bloemstukken?
Ja, dat is mogelijk ga hiervoor naar onze website www.flowersinbusiness.nl

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?
Ja, zodra u uw bestelling heeft verzonden, krijgt u direct een automatische emailbevestiging van ons. Hierin kunt u de bestelling nalezen.

Ik wil iets anders bestellen dan de voorbeeldfoto’s. Kan dat?
Ja, dat is geen probleem, bijna alles is mogelijk zend uw vraag via ons contact formulier.

Bezorgen jullie ook in ziekenhuizen, hotels en campings?
Ja, maar geeft u ons a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam enz. Ook een (mobiel) telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bestelling op de juiste plaats te krijgen.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
indien uw bestelling nog niet is verwerkt en betaald is dat gratis. Als u heeft gekozen voor een online betaling, dan is uw betaling al online voldaan. In bepaalde gevallen kunnen hier kosten aan verbonden zijn neem hiervoor zo snel mogelijk contact met ons op dat vergroot de kans deze kosten te vermijden.

Hoe werkt dat met bestellingen naar het buitenland?
Bestellingen naar het Buitenland Duitsland, België en Luxemburg kunnen indien op werkdagen ( maandag t/m Vrijdag ) voor 14.00 uur besteld binnen 48 uur in bovengenoemde landen worden afgeleverd (levering niet op zondag).

Is bezorgen in buitenlandse ziekenhuizen, hotels of campings mogelijk?
Bezorgen in buitenlandse ziekenhuizen, hotels of campings raden wij u af. Dit omdat het te complex wordt en de kans dat er iets misgaat te groot is. Wilt u het toch doorzetten, geeft u ons dan a.u.b. zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam enz. Ook een telefoonnummer van de ontvanger in ziekenhuis of hotel vergroot de kans om de artikelen juist te bezorgen, voor campings liefst ook standplaats nummer vergewis u er ook van dat de ontvanger daar langere tijd verblijft en niet slechts voor een korte periode. Deze mogelijkheden zijn geheel op risico van de besteller.